неділя, 21 січня 2018 р.

Про закриття гештальтів-і не тільки)

Party hard :)
Блюз -вечірка-афтепаті-афтепаті після афтепаті  xDDD
Лягти спати о пів на п'яту, і вишенькою -сампо на 11ту ранку)
Тим не менш я жива і навіть періодично ворушу псевдолапками)
На вечірці було місцями складнувато через те що я погано розуміла як під цю музику танцювати.
Але нічого, вальс 4/4 В.А. мене повів і ніби навіть вийшло xDDD.
Зненацька -під "My Love" Kovacs танцювала щось блюзоподібне, а не танго. Але танго все що хочу))
З позитиву - на вечірці я чи то бм 'станцювалась' з 'старшечками', чи іще чого... але майже перестала  дерев'яніти і панікувати на імпровізаціях з деякими кавалерами, що не може не радувати.
В цілому було душевно і мило) Ну і купа смачнюшок явно була в тему, як на мене. Сьорбнув кока-коли-глюкоза поступила і можна бігти танцювати далі.
Зате пооооотім. Я нарешті танцювала блюз під одну з улюблених пісень ніжно коханих Blues Saraceno.
Прям хорошооо.
Їх музика колись мене з депресивного стану витягнула, тому емоції зашкалювали.
А на афте-афтепаті помимо кумедних "тут могли бути ви' селфі для Д.М. закрила минулорічний гештальт потанцювати блюз біля ялинки.
Так мило -світло лиш від гірлянд і крісмас блюз). Кінестет з візуалом в захваті)

Немає коментарів:

Дописати коментар