середа, 17 січня 2018 р.

Найвеличніший шоумен

Скажу одразу- від цього мюзиклу в мене були явно завищені очікування)

Х"ю Джекмен, та ще і співає..після планки "Знедолених" я очікувала чогось як мінімум на рівні,а то і краще)

Але..ні

Якщо відмежуватись від очікувань, то мюзикл цілком годний і подивитись варто.
Але.. але емоційної м"ясорубки в мене чойта не спостерігалось.

Картинка- прекрасна. Костюми - гарненькі(про них далі), пісні- чудові.
Але практично не зачепило О_о
Тепер думаю сходити іще. Раптом вже не буду відволікатись на сюжет/костюми/деталі  і мене пропре більше)

А тепер.. *сідлає улюбленого коника*

Про костюми. Я дуууже чекала на фільм. Постери надихали і осьцевсе)
І в фільми вони,прикольні,але..
Спочатку в мене бомбонуло від стрейчбархату xDDD. Потім від цільнокроєного вороту в сукні,який років мінімум на 20 був пізніше...
Потім я повернулась на грішну землю узбагоїлась  і зрозуміла,що це все ж стилізація

І тим не менш.. Танублін.
Окей,про артистів і їх костюми питань взагалі немає.
Але про аристократів і Черіті.. Нуууу.. Такоооє. Ріже око.
Уж наскільки "Знедолені" теж достовірно-реконські,але воно все настільки..в тему.
Тут такого відчуття немає

Ps. У бородатої жінки феєричні сукні! Прям вах-вах)
Ну і чоловічі костюми уняняня)

Немає коментарів:

Дописати коментар