понеділок, 12 березня 2018 р.

Картинка дня

Чудовий стаканчик, що описував мій стан, коли тобі повідомляють, що зарплату дадуть не сьогодні. А може завтра. Ну або післязавтра.

 
Взагалі цікава історія вийшла)
Почалось все з того,що трамвай довго не йшов і я вирішила доїхати до Лісової маршруткою (чи варто казати,що як тільки я туди сіла, то трамвай під"їхав?..). На щастя,заторів не було і доїхали швиденько. 
Йду до роботи. Проходжу кав"ярню де я зазвичай беру своє відро латте і бачу що там стоїть нова баріста. Зазвичай це не дуже добрий знак,бо з мого попереднього досвіду всі новенькі лажали і робили несмачне латте (до сих пір дивуюсь як в одному і тому самому місці,при тій самій каві одна людина робить кльово,а інша ні)
Тож я покрутила носом і пішла далі. Через 5м зупинилась, подумала,передумала і повернулась)
На мій превеликий подив, дівчинка справилась на "ура". Ну і за такий стакан я готова була пробачити навіть погану каву)))
Так от. Виходжу я  з приміщення і.. і стикаюсь з Йожем. Не бачила його..Років 5? 7?.. Десь тоді коли я пішла з "Марки",тоді ж приблизно востаннє і бачились)
Завжди дивуюсь подібним співпадінням). Якби я не поїхала маршруткою, не передумала пити каву.. Розминулись би.  Та і він виявивсь на Лісовій випадково. 
Ну як не сказати після цього,що світ тісний))

Немає коментарів:

Дописати коментар