пʼятницю, 9 березня 2018 р.

8ме березня і не тільки)

Сьогодні посеред заняття по матчишу вимкнулось світло по всьому будинку.
Ми похіхікали, що цей і без того  непристойний танець набуває нових нот і танцювали при світлі свічок і ліхтарів мобільних телефонів)
Мило так)

І при цьому я умудрилась потягнути ногу. На простих кроках,блін. Відкликаюсь на кличку щасливиця,ага.  Ну а про наступне заняття довелось забути 

Пригадавсь чомусь цьоготижневий "Сундук". Зненацька я на ньому себе почувала як ніби в мене день народження)).
По-перше за ті 2 години що я там була грали мої улюблені пісні,які я просила додати в плей-ліст.
По-друге я всі їх протанцювала.
Було відчуття,ніби я мала дитина,якій вручили ооот-такенний торт і дозволили з"їсти самій, ні з ким навіть не поділившись ^_^
З мінусів- музику я, гм,підібрала ту іще. І соло вдома мені під неї танцювалось значно легше,аніж в парі)  Зате теж досвід 

8 березня пройшли вельми..емансиповано)
Спочатку дивились "Червоний горобець" (цілком непогане кіно,як на мене. Хоча бажання передивлятись вдруге немає. На один раз,закриваючи очі на "Росія очима американців" і інші недоліки ох в мене і бомбило щодо  її травми ноги і чудотворного ходіння на шпильках і теде. Так,так,звііісно). Вельми "тематично" підійшло до теми свята)
Потім зайшли в "Нікс", де я майже надихнулась прикупити собі косметики,але потім як справжня жінка передумала

Навідались в Meiwei, що на ЛТ відкривсь. Пробувала Пад Сі Ю з свининою  і з подивом відмітила,що мені сподобалось). До того мене влаштовував лиш Воктугоу, який,уви,закривсь в Блокбастері. І з цієї причини я вельми журюсь.
Так от,повертаючись до наших баранів,чи точніш ресторанів)
У бггг мяувея і я в курсі,що читається не так ще вельми зачотний базиліковий лимонад. Я не очікувала від нього нічого особливого,просто хотілось пити. А тут огого прям. Треба буде спробувати і інші їх смаки лимонадів)
Далі ми пішли емансипуватись,тобто я хотіла сказати  шукати бар "Диктат". 
Знайшли. Виявили,що він закритий ще годину. 
Чортихнулись. Пішли в ЦУМ).  Я,там, до речі,не була іще з моменту оновлення. Повтикали, я нарешті побачила що таке є Egersund. Подивилась на ціни  і розвернулась в бар  Гудвайну там же,на поверсі xDDD. Насправді цікаво було б спробувати їх сендвічі,але чи то їх не було,чи то я не побачила їх за купою людей біля прилавків..хз)
Власне, так година і пройшла і ми нарешті дійшли до "Диктат"
Що сказати. 
Сам по собі бар прикольний і дійсно в форматі speakeasy). Вивіска є, але жодних вказівок що це таке. Двері- ну просто собі двері...)
Музика- вогонь просто. Я в якийсь момент почала прикидати де тут можна було б пібоді поганяти))). Уви,дійшла до невтішної думки,що саме пібоді нІде, але щось інше- цілком))
Нам ще вельми пощастило, ібо всі столики були заброньовані що вельми логічно,але ми сіли на барі. 
І отут-то наше везіння скінчилось(. Ібо бармен нам трапивсь..ну..мнє.. не вразив м"яко скажем. 
Я пила авіацію і в "Паравозі" вона відверто скажем було краща. 
Взагалі ж одним з моїх перших питань було чи мають вони Strega. І після ствердної відповіді мій інтерес до цього бару виріс в рази)))
І що маємо в результаті? В меню Стрега у них аж в 1 коктейлі. В якому 2 види віскі, від чого я відмовилась ібо нам іще на Tosca потім їхати.
Ну ладно. Прошу змішати чого-небудь з Стрегою. Бармен падає на мороз. Пригадую рецепт ніжно мною улюбленого "Корусканту" з Старбарз. Перечисляю деякі інгрідієнти і кажу,мол а може щось отаке?
Відмовивсь.  
Запропонував з меню, що мені,що байбаку.
І дідько б з тим,що відмовивсь змішати щось етаке(хоча цим заробив собі мінус. Ну бля. Заклад такого типу -  і бармен не може змішати коктейль під замовлення? Серйозно,вперше зустрічаю. Хоча досвід в мене не те щоб з дуже маленьких). 
Так от. Мій другий коктейль був слабший(!) по міцності за перший. 
Такоооє.
Хоча закладу  я б ще дала другий шанс. Але явно з іншим барменом.  А ні, то підем в "Алхіміка" аль "Паровоз". Чи он в "Босха",пишуть,меню оновили.. ))
Далі була "Tosca" від роял опера і це була неймовірна тоскА. Я прям пригадала за що я не дуже люблю оперу)


Смертельна нудятина настільки,що я мала серйозні наміри злиняти після другого акту. 
Але додивилась
Наскільки мені зайшов "Ріголетто" (чи варто казати,що "La donna Е Mobile" потім тиждень на повторі стояла?..), то настільки ж я розчарована в цій опері. Гри, окрім головного злодія не було, накалу я не відчувала..більше того,задумувалась а не поспать би.
Далі був бар в Релюксі- хорош як завжди. До сих пір дивуюсь, наскільки пристойно там роблять коктейлі. Прям аж придовбатись немає до чого, а я ж вмію)
А вишенькою дня стало те,що я о 12й ночі потрапила в затор на Московському мосту О_о.
От ніколи б не подумала. 
Аварія там була жахлива, а мій водій таксі ще й підлив жару,ібо їхав так,що я аж зітнула з полегшенням,коли з машини вийшла. 


Хороший був день, що тут ще сказати)


Немає коментарів:

Дописати коментар