пʼятниця, 16 лютого 2018 р.

Best SVD ever)

Взагалі було весело)
Почалось все з того,що байбак спитала чи піду я з нею на "50 відтінків " чого-то там.
Поки я замешкалась з відповіддю - прозвучало "З Джеком конечно же"

Як же тут відмовити такій компанії xDDD

І от домовляємось про дату. Я дивлюсь в свій розклад занять і кажу,що або середа,або вихи.

Зійшлись на середі. Купили квитки.
І постфактум виявиляється, що ми йдем в кіно на вечірній сеанс 14 лютого *рже*

Ну що ж. Це було феєрично)
Фільм..ну, оскільки перших двох я не дивилась, склав враження вельми ванільного і десь так на рівні сутінок, що по сюжету, що по сенсу

Так от крім того, що ми умудрились вилакати 0.7 пляшку десь за годину( Медовий Джек Деніелс такииий підступний! Як компотик пили. Ага,компооотик,диааа. На ранок особливо незлим тихим я той компотик згадувала)

А фільм..ну,без компанії Джека все було  б сумно.
А так ми періодично відволікалась на: "Ти подивись!У них же постіль з шовку! Це ж якраз саме та зелена чусуча,якої нам так не вистача на вікторіанки!"

Какбе брутальна сцена сексу:
"Рыж,Рыж ты слышищь етот ритм?! Какой же офигенный блюз"


Наступна сцена чи то сексу,чи то чергових мегастраждань:
 "Байбак,ти чуєш цей ритм? Раз-два-три..раз-два-три.." -Да, отличный вальс!"

Весело було нам))



Немає коментарів:

Дописати коментар