неділю, 18 лютого 2018 р.

Чорна пантера

Як же все-таки прекрасно жити з людьми на одній хвилі)

Прийшла  додому з "Чорна Пантера". Вийшла моя сусідка, я сказала що якраз з фільму.. і понеслась) Тут же з усіх сторін обсмоктали, про меми/фанфіки згадали.. краса)

А фільм взагалі залишив приємне враження. Звісно не останній Тор, але цілком непогано.
Мартін Фрімен бусинка і няшечка. Хоча з його майже-постійного виразу "Шерлок, але яаааак?" я ржала)

Енді Серкіса не впізнала 😂. Увесь фільм думала що ж це за актор і звідки я його знаю і тільки під час субтитрів вичепила боковим зором слово "Серкіс"( причому це були вже продакшн субтитри, а не акторські) і подумала що Серкіса я знаю тільки одного. І тут нарешті дійшло 😅😂😂

Бакі уособлює "явление Христа народу"

Прикольно зобразили африканську культуру. Мені зайшло. І з костюмами теж заморочились. Явно відчувається, що надихались народними, але "осучаснили")

Місцями не покидало відчуття, що режисер зокрема надихавсь фільмом "Король Лев". Принаймні деякі кадри в мене асоціювались з мультом, а ще посох шаману звідти ж мені був підозріло подібний до посоха вождя горил,бгг.
Про останнього особливо порадувало-горили в снігах, ага.
І стиль лофт) Мімімі же)

Вангую популярність образу сестри Т'Чали) Шурі,здається) Чудовий симбіоз вченої і дотепної дівчини, що однозначно додав фільму ізюминки.

З недоліків-фільм якийсь..рваний,  особливо на початку. Купа інформації, перескакують з одного на друге, потім на п'яте..  І так весь фільм.
Купка нелогічних ляпів.. хоча це не те що чим не-страждають фільми по коміксам))

Немає коментарів:

Дописати коментар