вівторок, 13 лютого 2018 р.

Не зарікатись..

Випадково вчора перестрілась з Даевен.
Почали теревенити про танці, зокрема виявили що обидві йдемо на свінгляндію)
Я кажу що на один з треків які я зареєструвалась-це соло-джаз. Цікаво що ж воно таке, то чому б не спробувати.
На що Даевен каже -є ж групи по соло-джазу! Давай туди.
Я хіхікаю і кажу що ніт, ібо без танців в мене аж середа і неділя. На що мені тут же запропонували походити у неділю))
Я істерично хіхікнула і відмовилась. Я б і рада, але не лізе ж батьку! І так в нд вечірки періодично. Куди іще заняття..

..а сьогодні Файон кидає в чатик ссиль на другу частину експрес-курсу по блюзу.
Той же час, те ж саме місце
І тут мишки зітхнули, заплакали, і зрозуміли що тільки цього кактусу їм не вистачало для повного щастя 😅😅😅

Мрзд сурове, блін). І тільки ж вчора я казала, що більше не лізе ..
З іншого боку-в цей день регулярне заняття і так. То яка вже різниця..)

Немає коментарів:

Дописати коментар