пʼятниця, 16 лютого 2018 р.

Moka espresso italiano

Адреса: вул Боженка 86н

Моє улюблене місце коли  я їду на закупки на Боженка)
One love просто)) 
По-перше у них неймовірно чудова кава! 
Як людина, що поважає порцію латте в категорії "відро" - я мало де знаходжу місць, коли мені смачно  роблять "трошки кави і багато молока" в маленькій чашечці. 
Так от. Тут -можуть) . Що характерно,те як робить баріста-чоловік мені подобається більше,аніж коли готує дівчина xDDD. І підбірка музики в нього мені більше нра))
Але то вже деталі)
Окрім кави- десерти на висоті. Я перепробувала практично все окрім еклерів і маю сказати,що за виключенням лаймового чізкейку (сухуватим видавсь)  смачне абсолютно все)
На 14те лютого вперше застала там тірамісу. І хоча взагалі не збиралась їсти солодкого, мені дуже рекомендували  взяти( ну  і факт,що я за два? три? роки  періодичних закупок там його побачила вперше )  і я  наважилась.
І таки да. Було дууже смачно. А ще я умилилась сердечку)) 

А,так.  Для любителів круасанів- поруч з кав"ярнею є магазинчик кулінарної школи, де зокрема продаються їхні десерти.
Так от. Окрім чудових тартів там божественні мигдалеві круасани. Як в самому Парижі xDDD
Ну і значно дешевші за круасани в інших кондитерських де  я їх пробувала)
І щоб ви розуміли  на даний момент знаю два місця в Києві де я рекомендую спробувати круасани. І це одне з них;)

Немає коментарів:

Дописати коментар